icon-home.png

Adres:

Łomaska 2B, 21-500 Biała Podlaska

icon-open.png

Otwarte:

pon-pt 800-1600

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Gdzie można znaleźć Go Logis?

Biuro naszej firmy znajduje się przy ul. Janowskiej 66 w Białej Podlaskiej.

Jeśli zadzwonię do was i/lub wyślę moje zapytanie ofertowe to jak szybko otrzymam odpowiedź?

Po otrzymaniu zapytania nasi pracownicy w ciągu 24 h skontaktują się z Państwem w celu doprecyzowania zapytania. Jeżeli dane niezbędne do stworzenia oferty są kompletne odpowiedź uzyskają Państwo również w ciągu 24 h.

Gdzie znaleźć wszelkie niezbędne upoważnienia i zaświadczenia?

Wszelkie niezbędne upoważnienia i zaświadczenia znajdują się w zakładce Strefa Klienta -> Najważniejsze akcje. Prosimy o sprawdzenie czy poszukiwane przez Państwa dokumenty się tam znajdują. Jeśli nie, prosimy o kontakt z naszymi pracownikami.

Czy wielkość ładunku jest dla was problemem?

Nie. Wielkość ładunku nie stanowi dla nas większego problemu, gdyż mamy dostęp do wszystkich gałęzi i różnych rodzajów środków transportu, w tym specjalistycznego – wielkogabarytowego oraz kurierskiego.

Czy rodzaj ładunku jest dla was problemem?

Nie. Istotne jest jednak określenie rodzaju towaru już w fazie zapytania o ofertę, ponieważ niektóre z ładunków wymagają dostosowania odpowiedniego środka transportu oraz weryfikacji czy w miejscu docelowym dany produkt nie widnieje na liście towarów objętych embargiem. Przy przewozie niektórych rodzajów ładunków wymagana jest specjalna licencja.

Czy macie dostęp do powierzchni magazynowych/własnych magazynów?

Tak, nie posiadamy jednak własnych powierzchni magazynowych. Magazynowanie na życzenie Klienta realizowane jest w ramach dostępnych powierzchni magazynowych naszych partnerów handlowych. Dodatkowo oferujemy usługi logistyczne powiązane i uzupełniające magazynowanie.

Czy posiadacie ubezpieczenie jako firma spedycyjna?

Tak. Posiadamy ubezpieczenie przeznaczone dla firm spedycyjnych z tytułu Odpowiedzialności Cywilnej Spedytora OCS. Dodatkowo mamy także ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej Przewoźnika. Polisy są dostępne do wglądu w zakładce Strefa klienta -> Najważniejsze akcje.

Przed czym chroni mnie jako klienta, ubezpieczenie od Odpowiedzialności Cywilnej Spedytora zwane OCS?

Ubezpieczenie OCS, a także ubezpieczenie OCP, które dodatkowo posiadamy gwarantuje Państwu jako Klientowi, że w przypadku szkody należność zostanie Państwu wypłacona.

Wysokość odszkodowania jest regulowana poprzez zapisy zawarte w Konwencji CMR i wynosi 8,33 SDR x kg (brutto) uszkodzonego towaru.

Czy powierzony państwu ładunek jest ubezpieczony?

Tak, jednak polisy OCP i OCS ubezpieczają ładunek na podstawowym poziomie (8,33 SDR x kg brutto uszkodzonego towaru), w większości przypadków nie pokrywając rzeczywistych strat finansowych klienta.

Aby uzyskać realną/rynkową wartość towaru należy dodatkowo ubezpieczyć ładunek polisą CARGO.

Czy można dodatkowo ubezpieczyć przewożony ładunek?

Tak. Mogą Państwo wykupić ubezpieczenie Cargo, które w razie problemów powinno w pełni zrekompensować Państwa szkody.

Wykupienie ubezpieczenia CARGO szczególnie zalecane jest przy przewozie towarów o znacznej wartości, a niedużej wadze.

Czy oferujecie dodatkowe ubezpieczenie Cargo?

Tak, nasza firma pomaga w uzyskaniu ubezpieczenia Cargo, czyli dodatkowego ubezpieczenia ładunku na czas jego transportu z miejsca nadania do odbioru na zlecenie Klienta.

Należy jednak pamiętać, iż ubezpieczenie CARGO jest dodatkowo płatne.

Jak przebiega procedura reklamacji?

W sposób szczegółowy procedura reklamacji opisana została w zakładce Strefa Klienta –> Najważniejsze akcje. Jeżeli zawarte tam informacje okazały się niewystarczające, prosimy o kontakt z naszymi pracownikami.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania? Skontaktuj się z nami!