Go Logis konsekwentnie wdraża przyjętą strategię rozwoju i budowania pozycji na polskim oraz międzynarodowym rynku usług spedycyjnych. Firma stale rozbudowuje paletę usług, zwłaszcza w zakresie transportów drobnicowych i ADR oraz rozszerza zasięg geograficzny o kolejne kraje. W związku z tak dynamicznym rozwojem Go Logis wzmacnia dział organizacji transportu oraz obsługi klienta i zatrudnia nowych specjalistów.  

— Kluczem do sukcesu i tym co nas wyróżnia jest sprawdzony i profesjonalny zespół spedytorów, którzy znają języki obce, służą fachową poradą i mają indywidualne podejście do klienta. Jeśli chcemy utrzymać dynamiczne tempo rozwoju, musimy zadbać o to, aby pracowali z nami najlepsi. To duże wyzwanie, bo dziś rynek pracy nie należy do najłatwiejszych, a branża boryka się z problemem braku kandydatów. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że jeśli chcemy pozyskać i utrzymać najlepszych pracowników, musimy nie tylko zapewnić im dobre wynagrodzenie, ale także zadbać o ich rozwój zawodowy i benefity pozapłacowe – mówi Grzegorz Szenejko, właściciel Go Logis

Obecnie Go Logis prowadzi rekrutację do działu spedycji międzynarodowej i krajowej oraz administracji. Nowo zatrudnieni spedytorzy, którzy odpowiadać będą za realizację zleceń oraz kontakt z przewoźnikami, najpierw przejdą specjalne szkolenia, wprowadzające ich do firmy. Program tych szkoleń obejmuje zarówno tematykę branżową, w tym również z zakresu organizacji pracy jak i umiejętności miękkich, z naciskiem na takie obszary jak współpraca, komunikacja, negocjacje, reklamacje i sprzedaż. 

— Dobra atmosfera jest podstawą przyjaznego miejsca pracy. Dlatego też dużą wagę przywiązujemy do komunikacji, zarówno jeśli chodzi o współpracę w zespole, jak i w codziennych kontaktach z klientami. Stawiamy na rozwój zawodowy pracowników już od początku ich zatrudnienia, każdemu zapewniamy możliwość wyboru kierunku, w którym chce się dalej rozwijać i doskonalić. Pod tym kątem m.in. przygotowujemy programy szkoleniowe i benefity pozapłacowe. W ten sposób sami decydujemy w jakich obszarach możemy jeszcze wzmocnić swoje kompetencje i umiejętności zawodowe — mówi Aleksandra Lesińska, kierownik administracji Go Logis. 

Zatrudnieni w Go Logis mogą liczyć na codzienne wsparcie i doradztwo ze strony coachów i trenerów wewnętrznych. Pracownicy mają dostęp do „biblioteki profesjonalisty“ oraz webinariów, poświęconych m.in rozwojowi osobistemu.

Go Logis dba także o budowanie wizerunku dobrego pracodawcy wśród studentów zainteresowanych pracą i rozwojem swojej kariery w logistyce. Od kilku lat współpracuje z Państwową Szkołą Wyższą w Białej Podlaskiej. Studenci tej uczelni odbywają w firmie praktyki zawodowe. Uczestniczą też w warsztatach i wykładach przygotowywanych przez pracowników Go Logis, np. z zarządzania organizacją.