Zakończyliśmy remont naszego biura przy ul. Janowskiej 66. Teraz jest  dwukrotnie większe, bardziej komfortowe i nowoczesne.

Pracujemy na dwóch piętrach. Zgodnie z naszymi wskazówkami, nowe biuro zostało zaprojektowane tak, aby tworzyć komfortowe miejsce pracy  i sprzyjać budowaniu przyjaznej atmosfery w zespole. Przestrzeń podzieliliśmy więc na różne strefy. Z naszymi klientami i gośćmi spotykamy się w nowoczesnej i przestronnej sali konferencyjnej.

Ciekawym rozwiązaniem jest specjalnie wydzielona powierzchnia na chillout room, która ma sprzyjać integracji zespołu, inspirować nas do nowych pomysłów, także pozwalać na odpoczynek w przerwach od pracy. Są tu stoliki kawowe, wygodne poduchy do siedzenia, huśtawki, worek treningowy i konsola do gier.

Działamy niestandardowo, lubimy wyzwania, cenimy indywidualność i kreatywność, ważna jest dla nas komunikacja oraz dobra współpraca w zespole. Projektując biuro myśleliśmy o tym, aby sprzyjało ono komfortowi i budowaniu dobrej atmosfery w pracy. Nasze nowe buro doskonale spełnia te wymagania – mówi Aleksandra Lesińska, kierownik administracji Go Logis.

Zapraszamy !