icon-home.png

Adres:

Łomaska 2B, 21-500 Biała Podlaska

icon-open.png

Otwarte:

pon-pt 800-1600

Poszerzaj horyzonty swojego handlu

Poszerzaj horyzonty swojego handlu

Prowadząc firmę handlową, trzeba mieć śmiałe marzenia i z każdym kolejnym krokiem przekraczać kolejne granice. Po zdobyciu rynku lokalnego, sięgasz po wojewódzki, następnie Twoje produkty są dostępne w całym kraju. Kolejną szansą na nowych klientów i wzrost sprzedaży jest eksport – na przykład w stronę Wschodu, gdzie podobno czekają miliony.

Rosja, Ukraina, Białoruś, Kazachstan czy Bliski Wschód – Turcja i Iran to duża szansa i nieograniczone możliwości, pod względem zdobywania nowych rynków i klientów. Mając w ręku świetny produkt, warto pokazywać go dalej, współpracując z pośrednikami, czy nawet otwierając własne oddziały  poza granicami RP. Nie musi to być tak trudne, jak się wydaje.

Bariery, których boisz się przekroczyć

Największym utrudnieniem w prowadzeniu zagranicznego handlu są bariery, które często tkwią w głowie. Skoro jest to tak trudne, dlaczego saldo handlowe w 2016 roku wyniosło 4 mld 760 mln euro (dwa razy więcej w porównaniu do 2015)? Klienci, którzy początkowo nieśmiało pytają o naszą ofertę, dopytują na czym polega spedycja międzynarodowa i jakie muszą wypełnić formalności. Tutaj mogą liczyć na pomoc spedytora – w przygotowaniu ładunku, dopracowaniu niezbędnych dokumentów, formalności podczas odprawy celnej, także doborze właściwego transportu.

Tak, to właśnie transport towarów często jest największą barierą, która odwleka podjęcie decyzji o rozpoczęciu eksportu. A przecież wystarczy zlecenia transportowe pozostawić Go Logis, a samemu zająć się negocjacjami i poszerzaniu swoich horyzontów!

Eksport w stronę Wschodu?

Rynek wschodni wciąż jest nieodkrytym lądem pod względem eksportu. W 2016 roku odnotowano tam ujemny bilans (import do eksportu), dlatego warto wybrać właśnie ten rejon na rynek zbytu swoich towarów. Nasza firma zajmuje się spedycją międzynarodową na tych kierunkach. Zawsze kierujemy się zasadą – optymalnie zorganizować transport i wybrać najkorzystniejsze rozwiązanie pod względem kosztów, jak i czasu. Nasza kompleksowość pomaga przedsiębiorcom, którzy dopiero stawiają swoje pierwsze kroki w eksporcie.

Komentarze

Zostaw komentarz